maandag 24 april 2017

SHOES

Ik ben gek op schoenen.
Als ik in het centrum loop kijk ik meestal naar de schoenen die de mensen aan hebben.
Ik vind het erg leuk, omdat het je outfit compleet maakt.
Je hebt nette schoenen maar ook casual.

Op Pinterest heb je ook hele leuke schoenen staan en die wil ik graag laten zien.

Dus kijk vooral verder:




Ik vind Jordans echt super leuk.
Ze zijn stoer maar ook erg comfortabel.


Bij deze schoenen vind ik het goud/koper randje erg mooi.




Van mij mogen schoenen wel een patroontje hebben of een tekening.
Ik vind dat het net wat extra's geeft.



Instapschoenen van Vans vind ik erg lekker zitten en zien er ook nog eens leuk uit.


LOVE IT !


Dit vind ik erg leuke schoenen, maar het plaatjes vond ik ook erg leuk.

Dit was het alweer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten