dinsdag 14 maart 2017

POLAROID

Zoals jullie nu waarschijnlijk wel weten ben ik gek op foto's maken.
Ik heb ook een Polaroid camera ( Instax Mini 8 ).
Mijn foto's zijn niet de mooiste en beste, want ik krijg de belichting nooit zo goed..

Maar toen ik mijn Polaroid camera net had, dacht ik waar laat ik de foto's.
Natuurlijk ging ik op Pinterest kijken en daar heb je zulke leuke ideeën!!

Dus hierbij wil ik deze ideeën met jullie delen:





Je kan het aan een touwtje of lichtslinger hangen.
Ik vind dit er persoonlijk heel erg leuk uitzien.


Ik zag deze net voor het eerst, maar dit vind ik echt een onwijs leuk idee!


Ik heb niet echt iets van hout in mijn kamer, maar als je dat wel hebt zal dit er heel goed bij passen.


Je kan het op je muur plakken met leuke kleurtjes washi-tape.


Of je hangt het op in een vorm.


Dit vind ik ook leuk, eigenlijk is het heel simpel, maar het staat gezellig.


Als je foto's persoonlijk zijn of je wilt er een fotoboek van maken, kan je het ook inplakken.


Je kan natuurlijk ook het frame van een fotolijstje gebruiken en daartussen draadjes spannen.

Dit vind ik ook echt onwijs gaaf.
Ik heb zelf niet zoveel polaroid foto', maar als ik die wel heb zou ik dit wel willen doen.
Je kan dit ook gewoon met grotere foto's doen.


Dit was het weer voor vandaag.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten