dinsdag 21 maart 2017

25 QUESTIONS NO ONE EVER ASK !

Aangezien ik gek ben van lijstjes en het leuk vind om vragen te beantwoorden.
Leek het mij wel grappig om vragen te beantwoorden die niemand je eigenlijk vraagt.

Van die gekke vragen, waar je zelf niet aan denkt.

Dus hierbij mijn antwoorden:
* Slaap je met je kledingkast deur open of dicht?
- Ik slaap altijd met de deur dicht, op de een of andere manier controleer ik dat altijd.

* Neem je de shampoo en conditioner van het hotel mee naar huis?
- Soms wel en soms niet, ligt eraan of die lekker ruikt.

* Heb je ooit een straatbord gestolen?
- Nee.

* Gebruik je memo post-it papiertjes.
- Ja Ja Ja, elke dag!

* Knip je coupons uit en gebruik je ze daarna niet?
- Soms zijn er van die acties dat ik denk : ja dat is wel handig of leuk.
Maar ik gebruik ze dan inderdaad niet.

* Zou je liever aangevallen willen worden door een grote beer of door een zwerm bijen?
- Deze vind ik echt heel erg lastig, aan de ene kant denk ik een beer, maar ja dan is het 100% zeker dat je het niet overleeft. En bij een zwerm bijen mijn hemel ik wordt nu al gek als ik een muggenbult heb..

Afbeeldingsresultaat voor bruine beer

* Heb je sproeten?
- Ja, maar niet heel veel.

* Lach je altijd als je op de foto gaat?
- Nee, ik sta liever achter de camera.


* Tel je weleens hoeveel stappen je zet?
- Niet dat ik weet, misschien gebeurt het soms onbewust. Want dat zal mij niks verbazen.

* Dans je weleens als er geen muziek op is?
- Ja, maar ik kan niet goed dansen haha.


* Kauw je weleens op je pen of potlood?
- Soms wel.

* Met hoeveel mensen heb je deze week geslapen?
- 0 !!

* Wat is de grootte van je bed?
- 90 x 200 .

* Wat is je liedje van deze week?
- Sheppard - Keep me crazy.


* Kunnen mannen roze dragen?
- Ja absoluut.


* Kijk je nog steeds cartoons?
- Ja , als ik mij verveel.

* Wat is je minst leuke film?
- In principe vind ik alle films leuk, maar ik ben een paar jaar geleden met mijn moeder naar de bioscoop geweest, we kregen die kaartjes. We gingen naar het diner, maar dat is echt een stomme film.

* Wat drink je met het avondeten?
- Al toen ik klein was, dronk ik melk en nu nog steeds.

* Wat voor een dip gebruik je voor een kip nugget?
- Ik eet dat meestal met appelmoes.

* Wat is je lievelingseten?
- Op dit moment Lasagne die mijn moeder maakt.

* Welke film zou je altijd opnieuw kunnen kijken en nog steeds heel leuk vinden?
- Harry potter en She's the man.



* Hoelaat ga je meestal naar bed?
- Ik probeer altijd om 22:00 naar boven te gaan.

* Heb je hoogtevrees?
- JA !

* Zing je in de auto?
- Ja, ik zet vaak de muziek wat harder en 'zing' dan mee.

* Heb je ooit gehuild, omdat je blij was?
- Ja, toen ik hoorde dat je we naar Amerika mochten.


Dat was het weer voor vandaag.
Een behoorlijk aantal vragen..

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten