dinsdag 7 februari 2017

TATTOO

Ik zou soms best een tattoo willen, maar wel één met betekenis.
Zelf heb ik er geen, maar sommige tattoo's vind ik wel mooi.

Hierbij laat ik zien wat ik leuk of mooi vind:


Een vosje dat staat voor nieuwsgierigheid.



Een kompas en een vliegtuig die staan voor avontuur.



De uil en de vlinder staan voor vrijheid.



De klavertjes staan voor geluk in het leven.
Bij plaatje 1 vind ik het mooi dat de blaadjes hartjes zijn, die zouden voor mij staan voor mijn ouders en zus.


Ik ben gek op dieren en heb zelf een kat.
Vandaan dat ik voor deze heb gekozen.


Deze camera kan natuurlijk niet ontbreken, ik ben gek op foto's maken.
Dus deze camera staat voor mijn passie.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat voor een soort tattoo zou jij willen? Laat het achter in de reacties!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten