dinsdag 14 februari 2017

FAVO FILMS - 3

Dankzij mijn beste vriendin kan ik nu op netflix.
Daar heb ik aardig wat films ontdekt en ik ben gek op films!!

Dus hierbij deel 3 van favoriete films:




- Rodeo & Juliet, ik vind paardenfilms echt super leuk.
Dat komt, omdat ik dat leventje geweldig vind.

Afbeeldingsresultaat voor rodeo & juliet

- Mean Girls 1&2, volgens mij kent iedereen deze film.
In ieder geval het eerste deel met lindsay Lohan.
Ik vind deel 2 ook erg leuk waarin Meaghan Jette Martin de hoofdrol speelt.


- A Cinderella story, je hebt hier best veel verschillende soorten van.
Persoonlijk vind ik die met Selena Gomez of met Hilary Duff het leukste.


- The Duff, dit speelt zich af op een high school, maar het is zo leuk!
Het is komisch en romantisch.


- Twilight, ik vind alles delen echt geweldig.
Beetje actie, avontuur en romantiek door elkaar, dat is toch de perfecte combinatie?!


Dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

1 opmerking:

  1. Hele leuke films, ik krijg spontaan zin om te gaan kijken
    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen