dinsdag 21 februari 2017

10 FACTS ABOUT ME

Ik vond op Google echt super leuke lijstjes met feiten over jezelf.
En ik dacht dat ga ik ook doen, want jullie lezen mijn blog wel, maar kennen jullie mij wel?!

Dus hierbij de 10 feiten over mij:

1 - Oogkleur: grijs, groen en blauw. Ik dacht waarom 1 kleur nemen als je er ook meer kan krijgen haha.

2 - Haarkleur: donkerblond.
Dit was eigenlijk de enige foto die ik van mijzelf kon vonden, waar mijn haarkleur en oogkleur goed op te zien is. ↓


3 - Schoenmaat: het verscheelt soms best wel het ligt eraan welke schoenmerk maar meestal 38.

4 - Favoriete kleur: ik vind heel veel kleuren leuk paars, groen, blauw, rood, geel en zwart ja zwart vind ik ook een kleur!

5 - Favoriete dier: ik vind zoveel dieren leuk, maar ik ben echt gek op Panda's.

6 - Favoriete plaats: Florida - Orlando. Ik ben er echt verliefd op geworden.



7 - Random feit over mij: ik hou van voetbal, ik zit nu ongeveer 15 jaar op voetbal.
Ik ben degene met de oranje schoenen die de vrije trap neemt, links onderin. ↓


8 - Favoriete liedje: Maggie Lindemann - Pretty Girl.

9 - Random feit over mij: Ik vind de filters op Snapchat echt geweldig!


10- Favoriete beroemdheid: vrouwelijk: Selena Gomez en Demi Lovato. Mannelijk: Zac Efron en Ed Sheeran.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten