dinsdag 24 januari 2017

THINGS THAT MAKE ME HAPPY

Op Pinterest zag ik een lijstje staan met dingen waar je blij van wordt.
Het leek mij wel leuk om ook zo een lijstje te maken met dingen die mij blij maken van kleine tot grote dingen.

Hierbij mijn lijstje:

- Wakker worden met je verjaardag en kerst, want 1: dan staat er een lief ontbijtje klaar en 2: het wordt een gezellige dag!


- Met mijn lieve kleine nichtje Liv Julia knuffelen! Ik ben voor het eerst tante geworden!! Liv is op 19 december 2016 geboren. Ik hou van jou ♡

- Film kijken.
Ik ben een echte film liefhebber, dus daar wordt ik absoluut blij van.

- Een schoon opgemaakt bed, ik vind het heerlijk om dan s'avonds in bed te gaan liggen.

- Muziek luisteren, dat ik echt leuk vind en dan vooral wanneer ik alleen thuis ben, de muziek wat harder en dan mee'schreeuwen' - Sorry Buren ☺

- Natuurlijk mag foto's maken niet ontbreken!!


- Met een heerlijke trui en joggingsbroek op de bak zitten met een kop thee.

- De kaarsen aan in huis, vind ik zo gezellig staan.

- Met blote voeten door het gras lopen.

- Wandelen op de hei, in het bos of op het strand.


- Dieren aaien en knuffelen. Ik ben gek op dieren.


- Voetballen, want daar kan ik mijn energie in kwijt.


- Ik vind het heel erg fijn om in slaap te vallen met het geluid van regen op de ramen.

- Ik heb dyslexie en lezen is dus absoluut niet mijn sterkste kant en ik vind het lastig om aan een boek te beginnen, maar als ik eenmaal lees vind ik het echt leuk.
Zodra ik het boek dan heb uitgelezen ben ik blij haha.

- Als je op de snelweg rijdt, het schemert en dat je opzij kijkt en wilde herten ziet.

Dit is natuurlijk niet alles, want als ik alles in één keer doe heb ik een hele lijst haha.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten