dinsdag 31 januari 2017

MIJN KAMER

Zoals ik al vaker heb gezegd ben ik echt gek op mijn kamer inrichten.
Geen idee waarom, maar je moet je wel fijn voelen!

Na kerst heb ik al even mijn kamer veranderd, maar ik was niet helemaal tevreden.
Afgelopen week had ik een paar leuke ideeën voor mijn kamer en ben ik nu dus erg tevreden met het resultaat!

Ik heb er foto's van gemaakt, want mijn kamer - Christmas werd goed ontvangen.
Ik heb er veel leuke reacties op gehad!

Dus hierbij mijn kamer:



Ik heb wat kaarten veranderd, de lichtjes om het kaartenrek heb ik laten hangen.





In een hoekje in mijn kamer heb ik 3 planken hangen, eerst stonden er allerlei spulletjes.
Nu leek het mij leuk om cactussen neer te zetten en ik ben echt blij met het resultaat !



Ik heb twee weken geleden deze rek met bakjes gekocht bij de Wibra.
Ik vind het erg leuk geworden door onder andere de polaroid foto's.


De rechter uil is van de Action en de linker is van de Intratuin
Het koperen huisje heb ik van de Xenos.


Ik ben nog steeds erg blij met deze plankjes en vakjes!
Het maakt het net wat gezelliger.


De rechter camera is ooit van mijn ouders geweest en de linker camera heb ik een keer gekocht bij een rommelmarkt.


het & teken heb ik van mijn ouders gekregen (blokker) en het vosje heb ik bij de Xenos gekocht.


De linker cactus is van de Intratuin, de middelste heb ik van mijn zus gekregen en de rechter is van de IKEA.


De waxinelichthouder heb ik van de Xenos, het zwarte beertje heb ik van de IKEA en de Koala heb ik van internet en uitgeprint.


Het kaarsje bovenop het vakje heb ik gekregen en het vosje is van de Xenos.


De waxinelichthouder is van de Action en het vosje heb ik van de Xenos.


Deze waxinelichthouder heb ik van de Xenos en deze hangt aan de planken.


Deze planken heb ik van de IKEA en de kaarten in de lijstjes zijn van de Kruidvat.




Naast mijn twee planken heb ik deze kop hangen.
Gekocht bij de Action het is gewoon een neppe, maar ik ben er onwijs blij mee.


Op een tafeltje van de IKEA staat een mandje van de Action gevuld met creme, haarspul en zalfjes.
Het kleine kastje ernaast is ook van de Action, daar heb ik kleine dingetjes in zoals make-up en pennen.


Langs mijn muur hangt deze leuke lichtslinger van de Kwantum.
Het geeft echt mooi zacht licht.


Op mijn vensterbank heb ik twee bamboe stokken van de IKEA in vazen van de Action.
De houten ster en de lichtslinger van katoenballen zijn ook van de Action.


Ik vind het heerlijk om kussens op mijn bed te hebben.
Het staat zo gezellig, ook heb ik een kleedje liggen. 
Ook heb ik een lichtslinger met sterretjes van de Action hangen.


Hier ben ik echt onwijs super blij mee!!
Ik had deze poster al even liggen, maar kon niet echt een goede lijst vinden.
Nu heb ik er wel één gevonden.
De lijst is zwart, wat mij heel leuk leek bij mijn zwarte muur!
De poster komt van : http://www.studiostationery.nl/nl/   neem zeker even een kijkje, ze hebben super leuke spulletjes!!



En als laatste heb ik een leuke lamp hangen.
De lamp is van de Action en de verlichting is van de IKEA.

Het leek mij wel leuk om erbij te zetten waar ik alles van heb.
De producten heb ik over een aantal jaren gekocht, dus sommige dingen liggen niet meer in de winkel.

Dit is niet gesponsord!!!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten