donderdag 8 december 2016

AMERIKA - 4

Alweer het vierde deel van Amerika.
Ik vind het heel erg leuk om te doen en vooral echt geweldig om het allemaal weer terug te zien.
Ik krijg er aardig wat positieve reacties op , dus dat is echt super!
In dit deel doe ik alleen de ochtend en middag op het park, want in de avond hadden we VIP avond maar dat zijn ook aardig wat foto's dus ik doe deze in 2 delen.

Hierbij deel vier:


We hebben er zin in!!




Island of Adventure!





Hier ging ik met mijn moeder in, alleen we wisten totaal niet wat voor een attractie dit was..
Het begon allemaal heel leuk, je zag het park van jurassic park, maar opeens gaan we omhoog heel hoog.
En voor je het weet ga je heel steil omlaag met veel snelheid.
Dit was een attractie voor één keer en nooit meer haha





En ook hier hadden ze Harry Potter!!



Het was er echt zo mooi, al die details. Echt heel erg gaaf!!





Even meloen eten, want het was heel erg warm, zoals je misschien ook wel kan zien.


Dit was de enige attractie waar mijn vader inging.


Deze tekst was geen grapje want...


We waren drijfnat!
Na afloop moesten we serieus alle kleding uitwringen.



Het was wel een hele leuke attractie!




Er waren echt super veel hagedissen.


Het is echt zo een mooi park!



In het cartoon/strips gedeelte hingen heel veel van die leuke denk/spraak borden.



Dit was absoluut zonder nadenken mijn favoriete attractie! De Hulk.
Hij ging zo snel en echt gewoon wauw!
Ik zou er zo weer in gaan.





Dit busje stond bij een restaurant voor en ik hou echt van Volkswagen busjes dus daar moest ik zeker mee op de foto.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten