donderdag 1 december 2016

AMERIKA - 3

Ik geniet echt als ik dit allemaal weer schrijf en terug zie.
Hopelijk worden jullie niet gek van al die foto's en Amerika haha.

Hierbij dag 3:

Maandag 24 Augustus.

Ik was om 5 uur al wakker, maar was totaal niet moe.
Dat komt denk ik, omdat ik onwijs blij was want ik had een berichtje gehad van mijn nicht Ilona, dat mijn neefje Xander geboren is.
Echt hartstikke leuk!
Maar vandaag gingen we winkelen in een mega groot outlet centrum..


Even iedereen feliciteren met de geboorte van Xander en sociaal media bekijken.





Er waren winkels zoals Forever 21, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Claire's, uggs en nog veel meer.


Echt een mega emmer Nutella.



S'werelds grootste gummybear.


Plattegrond van alle winkels.


We zijn aardig goed geslaagd.
Ik heb een jas en nachtlampje gekocht bij de Rue21, echt een super leuke winkel.
Een paar schoenen bij de Puma en ik heb een armbandje gekregen van Joyce ook bij de Rue21.





Daarna zijn we weer terug gegaan naar het hotel.
We hebben gegeten in het restaurant, ik had patat met kipnuggets.
Ze hadden hier gelukkig melk, want ik kan echt niet zonder melk, haha.
Na het eten zijn we even het hotel wezen verkennen, toen kwamen we erachter dat het nog groter was dan we dachten.








In de avond hadden we het optreden van de Blue Man Group, dat zijn 3 mannen helemaal in het zwart met blauwe gezichten die aan komedie en muziek doen. Echt heel erg gaaf!







Ja zoals je misschien wel kunt zien, was het echt super leuk..!!


Er gebeurde echt zoveel, veel kleuren en het muziek was echt heel erg gaaf en mooi gemaakt.


Dit was de drummer.


Dat was het weer voor vandaag.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten