zondag 23 oktober 2016

ZOO - OUWEHANDS

Zoals ik in "Over mij" vertelde, is mijn grote passie fotografie.
Ik zou dat graag met jullie willen delen.
Mijn plan is om één keer in de zoveel tijd foto's, die ik gemaakt heb, op mijn blog te zetten.

Ik vind het heel erg leuk om dieren te fotograferen, vooral de dieren die je in het dagelijkse leven niet tegenkomt dus de tijgers, apen, ijsberen enzovoort.
Jammer genoeg kan ik ze alleen maar zien in de dierentuin, dus de foto's van wilde dieren zijn gemaakt in dierentuinen.

Heel veel kijkplezier, alle tips zijn welkom !

Dit zijn de foto's die ik gemaakt heb, op mijn verjaardag 2 mei 2016.
~ Ouwehands dierenpark Rhenen.


Oke, deze foto is niet echt scherp, maar ik vond hem zo leuk want hier neemt de ijsbeer letterlijk een duik in het water.


Gewoon te lief, deze Ringstaartmaki likt zichzelf schoon.









Dit is de Berber aap, ik vind apen echt geweldige dieren, hoe ze door de bomen slingeren, maar ook lekker rustig aan kunnen doen.
Het zijn ook fijne dieren om foto's van te maken, omdat ze 9 van 10 keer wel in je lens kijken maak je echt mooie foto's.



De witte tijger, kijk hoe mooi die witte vacht.
Ze lijken zo schattig, maar zie die mega tanden..
Jammer genoeg zijn deze witte tijgers overleden, ze hadden nierfalen.


Chapman zebra, ik vind de strepen van de zebra altijd zo mooi en elke zebra heeft zijn unieke strepen.



Ik vind het bij de Giraffe zo leuk hoe lang die nek is en daarbij zijn die patronen mooi.



De Afrikaanse leeuw, ik vind de kleur zo knuffelbaar haha.





De kleine rode Panda is één van mijn favoriete dieren.
Ik vind ze er zo lief uitzien met die mooie pluizige lange staart.
Heb je wel eens gezien hoe ze in een boom klimmen, echt te schattig!



 Ik vind de Afrikaanse olifant een heel mooi en groot dier.
De mega oren, slagtanden en overduidelijke rimpels zo hoort een olifant te zijn.


Als het park bijna gaat sluiten, kan je bij de olifanten kijken hoe ze naar binnen komen en echt waar dat is zeker de moeite waard, want ze staan zo dichtbij alleen een glasplaat houdt ze tegen.

Oke dit was het dan, mijn eerste echte bericht.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

xx

1 opmerking: