dinsdag 8 november 2016

FAVO FILMS - 1

Oke, ik denk dat iedereen een lijstje heeft met favoriete films.

Ik ben zelf helemaal gek op films of het nou ochtend, middag of avond is, laat mij maar een film kijken!

Op zich hou ik van verschillende soorten films zoals Disney en komedie maar alstublieft geen horror. Ik ben best snel bang dus nee geen horror voor mij...

Dus hierbij mijn eerste lijstje;


- Harry Potter,
Dat is mijn mega favoriete film.
Hoe vaak ik ze ook kijk, I LOVE IT !


- Fast and Furious,
Heerlijk die actie, geluiden en race's !
Ik kan er echt met mijn mond open naar kijken




- Jurrasic World \ Jurrasic Parc,
Hoe onrealistisch dit ook is, ik bedoel kom op Dinosaurussen?!
Maar het is zo gaaf, ik zit er altijd helemaal in.



- Disney films,
Ik maak er even 1 categorie van, ze zijn allemaal leuk.
Van Frozen tot Rapunzel, Brave, Alice in wonderland, Peter Pan, Jungle boek, The lion king, Tarzan, Bambi en natuurlijk nog veel meer.
Hoe oud je ook bent, Always love Disney!



Ik vind zoveel films leuk, dat dit een begin is.
Oftewel er volgen nog meer  "Favo Films".

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten